پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان

جیمیل

کاربران و استفاده کنندگان از سرویس های آنلاین به پاس امنیت بالای سرویس دهنگان، از این امکانات به صور مختلف آنلاین و آفلاین استفاده می کنند اما، اهمیت تعاملات آنلاین در امنیت آنها بیش از هر چیزی است.

app

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سی نت، خوشبختانه سرویس های معتبر که اغلب افراد از آن ها استفاده می کنند به خوبی از نظر امنیتی حمایت و حفاظت می شوند. گوگل نیز سرویس های خود را هر روز بیش از پیش ایمن می کند و شما نیز می توانید از تدابیر امنیتی آن بهره ببرید.

یکی از اقدامات بجای گوگل پروسه دو مرحله ای تایید هویت کاربر برای امنیت بیش تر است.

این دو گام به دوصورت است که شما برای وارد شدن به حساب کاربری تان باید یک کد تصادفی را وارد کنید و این کار را باید حداقل ماهی یک بار تجربه کنید. در حالت دوم نیز اگر بخواهید از سیستمی جدید وارد اکانت خود شوید نیز باید کد تصادفی پیشنهادی گوگل را وارد کنید.

بنابراین اگر فردی قصد ورود به حساب شما را داشته باشد و موفق نشود یک ایمیل به حساب شما ارسال می شود که فردی تصمیم به ورود به حساب شما داشته، اما اکنون این کار از طریق sms نیز صورت می گیرد.

برای اینکه بتوانید بر روی گوشی خود این نوتیفی ها را داشته باشید کافیست مراحل زیر را طی کنید

گام اول: به حساب کاربری خود بروید و بر روی این لینک کلیک کنید

تصویر زیر رادر سمت چپ مرورگر و جیمیل خود مشاهده خواهید کرد:

google_notif2.pngبه انتهای صفحه بیایید و به این تصویر که رسیدید :

google_notif3.png

در بخش phone باید با فشردن  edit شماره موبایل خود را وارد کنید

و در بخش انتهایی ( کادر قرمز) علاوه بر قسمت ایمیل برای دریافت هشدار ایمیلی، بخش phone نیز تیک بزنید و در نهایت تنظیمات را ذخیره کنید

بعد از این اگر پسورد خود را تغییر دادید و یا اینکه کسی تلاشی برای ورود به اکانتتان داشت به راحتی علاوه بر یک ایمیل، از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده خواهد شد.

- پایگاه خبری اطلاع رسانی برسام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی