پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۰ ق.ظ

ای عــشـــــــــق کـــیـســــی


ای عــشـــــــــق کـــیـســــی

از همـه پرسیدن عـشـق چـیسـت ...؟

از کـودکی پرسیـدن عـشـق چیـسـت ؟ گفت ... بـــازی 

از نـو جـوانی پرسیدن عـشق چیـسـت؟ گفت ....کیـنـه 

از جـوانــی پـرسیـدن عـشق چیـسـت ؟ گفـت ... پـولو و ثروت 

از پیـر پرسیدن عـشق چیـست ؟ گفت ... عمـر 

از گـل پرسیدن عشق چیست ؟ گفت ... از من خوشبو تره 

از پروانه پرسیدن عشق چیست ؟گفت ... از من زیباتر 

از خورشید پرسیدن عشق چیست ؟ گفت ... از من سوزانتر 

... و در آخـــــر از خود عشـق پـرسیدن .....؟؟؟؟؟؟


ای عـشـق تـو کیــســتی ؟؟؟ گـفـت بـه خـدا قـســم نـگـاهـی بیش نیسـتم


---------------------------------------------------------

فروشگاه افق ؛ با کالاها و خدماتی متمایز

www.ofogh-shop.com

نظرات  (۱)

دفتر عشق که بسته شد دیدم منم تموم شدم...

خونم حلال ولی بدون به پای تو حروم شدم...

اونیکه عاشق شده بود بد جوری تو کار تو موند...

برای خاتمه بهت حالا باید فاتحه خوند....

تموم وسعت دلو به نام تعو سند زدم....

غرور لعنتی می گفت بازی عشق و بلدم....

از تو گله نی کنم از دست قلبم شاکیم...

چرا گذشتم از خودم چراغ ره تاریکم...

دوست ندارم چشمای من فردا به افتاب وا بشه...

چه خوب میشه تصمیم تو اخر ماجرا بشه....

پاسخ:
با سلام
ممنون از شعر خوبی که گذاشتین
به اسم خودتون گذاشتم رو پرتال
امیدوارم باز از نوشته های خوبتون بهره مند بشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی