پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹ ق.ظ

باز هم من و تو و شب و ستاره

با سلام

در تیتراژ پایانی یکی از برنامه های رادیو جوان ، یک ترانه بسیار زیبا از مهدی کرمی، خواننده جوان کشورمون پخش میشه که واقعا ازش خوشم اومد. شعر این ترانه زیبا رو تقدیم میکنم به همه ادیبان صاحب ذوق و هنر شعر :

 

باز هم من و تو و شب و ستاره

بارون بی قرار اشکام

که داره بی امون می باره

من و تو همقدم تو رویا

تو باغی که خزون ندیده

بذار سرت رو روی شونم

چیزی نمونده به سپیده

قشنگه پرسه تو خیالت

قشنگه بودنت کنارم

شبم شروع میشه با گریه

همیشه یک نفر باهامه

هوای دل که ابری میشه

غم تو باز توی چشامه

 ولی حالا من اینجا تنهام

چه سرد و بی قراره دستام

تو نیستی و چشام میباره

گرفته رنگ غصه دنیام

غروب که میشه خاطراتت

میشه یه بارون و میباره

بدون تو بازم میمونیم

من و غم و شب و ستاره

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
مهدی رافعی

نظرات  (۳)

اره واقعا قشنگه ،دانلودشم کردم
lمهدی کرمی ترکوند با این آهنگ.عااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییی
کد این آهنگ رو واسه وب می خواستم.

پاسخ:
سلام
ندارم
تو سایت ها سرچ بزنید احتمالا پیدا کنید
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی