پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

اهالی دنیای اندروید را بشناسید

روت، رام و فلش کلماتی هستند که برای کاربران دستگاه های اندرویدی روز به روز تکرار می شوند، اما همچنان بسیاری از کاربران معنی این کلمات و حتی تفاوت آنها را با یکدیگر نمی دانند!

آیا شما هم یک دستگاه اندرویدی دارید، اما هنوز نمی دانید روت کردن یا فلش کردن به چه عملیاتی می گویند؟ اصلا رام چیست و چرا این کلمه در اغلب موارد با روت و فلش همراه است؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۵
مهدی رافعی

من اینستاگرام، چهارساله از آمریکا

اینستاگرام یکی از بی حاشیه ترین شبکه های اجتماعی است. این شبکه، هنر و روح لطیف و دید متفاوت می طلبد. برای اینکه تعداد لایک ها بیشتر شوند، باید نگاه متفاوت تر داشته باشید.

فناوری که آمد همه انسان هابه گونه ای تنبل شدند. قبول کنید که این طور شده است. قدیم ترها هنرمندها قلم بر می داشتند و نقش های زیبا روی بوم و کرباس می کشیدند و همه مهارتشان را به کار می بردند تا جلوه ای طبیعی از مدل روبه روی خود نقاشی کنند. تا اینکه دوربین عکاسی آمد. البته بسیار هم خوش آمد و قدم بر چشمان ما گذاشت و بسیار شادمانمان کرد. دوربین عکاسی یکی از بهترین دستگاه های دنیای تکنولوژی است که تلفیقی از هنر و فناوری و مرور خاطرات به شمار می رود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۴
مهدی رافعی

قدرتمندترین زنان دنیای تکنولوژی

دنیای تکنولوژی طی چند سال اخیر، با تحولات بی شماری همراه بوده است که یکی از این تحولات حضور پررنگ و تاثیرگذار زنان در این بخش بوده است.

تا چند سال پیش و براساس آمار ها و تحقیقات موسسات مختلف، کمبود حضور زنان در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار احساس می شد که همین شرایط باعث شد تا ارگان ها و سازمان های مختلفی برای حمایت از زنان در عرصه تکنولوژی تشکیل شوند.حالا بسیاری از شرکت های بزرگ و شناخته شده جهان با مدیریت زنان قدرتمند و همین سازمان ها به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند. مجله فوربس که در رتبه بندی اخیر خود، قدرتمند ترین زنان جهان در عرصه تجارت را معرفی کرده است که در این بین، مدیران و فعالان زن عرصه تکنولوژی سهم قابل توجهی در این لیست را در اختیار خود داشتند. در ادامه با ۱۰ زن قدرتمند دنیای تکنولوژی آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۰
مهدی رافعی

تبلت سامسونگ Galaxy NotePRO ۱۲.۲

سامسونگ، تبلت NotePRO خود را با اندازه ۱۲.۲ اینچ طوری ساخته است که گویا یک کامپیوتر در دست خود گرفته اید. این فبلت مرز میان دنیای کامپیوتر و موبایل را در هم شکسته است. NotePRO اندرویدی است و ویژگی های جدیدی به خانواده Note اضافه کرده است.

زمانی می رسد که انسان از خودش می پرسد تاکنون چطور توانسته است بدون یک تبلت ۱۲ اینچ با قلم نوری دوام بیاورد و زندگی مجازی خود را مدیریت کند؟ تبلتی که صفحه نمایش بسیار باکیفیت دارد. این مساله زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که با تبلت بزرگ سامسونگ یعنی NotePRO آشنا شوید. این تبلت که عضو تقریبا جدیدی از خانواده Note سامسونگ است، نخستین فبلت هوشمند بسیار بزرگ سامسونگ به شمار می رود.

سامسونگ، تبلت NotePRO خود را با اندازه ۱۲.۲ اینچ طوری ساخته است که گویا یک کامپیوتر در دست خود گرفته اید. این فبلت مرز میان دنیای کامپیوتر و موبایل را در هم شکسته است. NotePRO اندرویدی است و ویژگی های جدیدی به خانواده Note اضافه کرده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۸
مهدی رافعی

نوبرانه های ۲۰۱۴ در بازار گوشی موبایل

هرچند در بازار خرید و فروش گوشی موبایل رشد قیمت ها بازار را به هم ریخته است و به گفته فعالان بازار، رکود گلوگاه بازار گوشی را به سختی می فشارد، اما با این وجود خبرهای رسیده حاکی از آن است که بازار بهاری گوشی موبایل، میزبان مدل های جدیدی بوده و همچنین مدل های جدیدتر در ماه یا در نهایت فصل آینده وارد بازار می شوند.

گوشی هایی جدید که مایه مباهات کمپانی های سازنده شان هستند و در مورد زمان رونمایی و عرضه و قیمت آنها اخبار زیادی به گوش رسیده است. البته این گوشی ها اکثرا در بازارهای جهانی معرفی و عرضه شده اند و تا عرضه رسمی آنها در بازار ایران زمانی در پیش است. اما بنا بر اعلام فعالان بازار تعدادی از این گوشی ها به طور مسافری یا از طرق دیگری وارد بازار شده و با قیمتی بالاتر از آنچه باید در اختیار علاقه مندان به این گوشی ها که یارای صبر کردن برای عرضه رسمی گوشی ها را ندارند قرار گرفته اند. با توجه به این موضوع در این بخش ما به معرفی اجمالی گوشی هایی که به تازگی وارد بازار ایران شده یا گوشی هایی که قرار است در ماه های آتی میهمان بازار ایران شوند می پردازیم. اگر به این موضوع علاقه مندید این گزارش را بخوانید:

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۵
مهدی رافعی