مشغول بالا و پایین کردن بازار به منظور یافتن و در نهایت خرید پیراهن مناسبی برای دوست خود هستید که از مدت ها پیش به شما سفارش خرید آن را داده بود، اما شک دارید آیا او از چیزی که برایش خواهید خرید خوشش خواهد آمد یا خیر.
هر چقدر مدل ها و رنگ های بیشتری را می بینید، وسواس تان بیشتر می شود که کدام یک از اینها می تواند نظر دوستم را به خود جلب کند.
در نهایت شاید راه حل ساده این باشد که با دوست خود تماس بگیرید و شروع به توصیف رنگ و اندازه و مدل پیراهن مورد نظر کنید.
اما بشر بنا بر عادت، حجم زیادی از اطلاعات مورد نیاز روزانه خود را از طریق چشمانش دریافت می کند، پس از چند دقیقه تشریح ویژگی های جنس یا رنگ لباس، بازهم ممکن است به نتیجه مطلوب نرسید و نتوانید انتخاب مناسبی را انجام دهید.
همانجا به احتمال زیاد این جمله از ذهن تان می گذرد که «شنیدن کی بود مانند دیدن» و شاید با خود بیندیشید چه خوب می شد اگر می توانستید حین خرید، کالای مورد نظرتان را در همان لحظه به دوست یا اعضای خانواده نشان دهید. |