پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
جمعه, ۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۰۴ ق.ظ

معرفی نویسنده افتخاری سایت

به نام خدا

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

حدود یکماه از شروع به کار بلاگ گذشت و در این مدت سعی کردیم تا مطالب مفید و بروزی برای شما عزیزان ارائه بدهیم.

امیدوارم که تونسته باشیم تا در این راه موفق عمل کنیم.

و حالا اولین نویسنده افتخاری بلاگ رو که مدتی بود فعالیت خود را با این بلاگ شروع کرده بود ، معرفی میکنم :               Elvin_Aylin(الوین آیلین)

پیشاپیش از فعالیت هایی که این عزیز در بلاگ انجام خواهد داد تشکر میکنم.

----------------------------------------------------

اما در مورد بلاگ باید عرض کنم که خدارو شکر طبق برنامه ریزی های انجام گرفته بسایر عالی پیش میرود؛ چرا که در عرض یکماه میزان بازدیدکننده آن بیش از 1000 نفر و نمایش صفحات آن به بیش از 3000 مورد رسیده است و این افتخاری است برای بنده که شاید تونسته باشم خوب عمل کنم .

برای نویسندگی بلاگ فقط یک نویسنده دیگر را می توانیم عضو بگیریم. پس از عزیزانی که مایل به فعالیت باشند مجددا دعوت به عمل می آید تا با ارسال ایمیلی به آدرس .bayan.rafeei@yahoo.com در خواست خود را اعلام نمایند.

آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۸
مهدی رافعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی