پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ق.ظ

۱۱ بازی برتر برای اندرویدی ها

۱۱ بازی برتر برای اندرویدی ها

دستگاه های همراه از جمله تلفن یا تبلت هایی که در ایران استفاده می شوند، در بیشتر مواقع مجهز به سیستم عامل اندروید و گاهی نیز IOS هستند.

سهم دیگر سیستم عامل ها در بازار ایران بسیار پایین است. البته که این موضوع باعث نخواهد شد تا ما نگاهی به بازی های مبتنی بر آن سیستم ها نیندازیم، اما بهتر دیدیم کار را با پرمخاطب ترین سیستم عامل در ایران، یعنی اندروید شروع کنیم. مطلبی که پیش رو دارید معرفی و بررسی مختصر دوازده عنوان بازی برتر اندروید از نگاه تحریریه وب سایت laptopmag.com است که تقدیم می شود. امیدواریم برای دوستان خواننده مفید واقع شود.

گاز دادن در تابستان

Real Racing ۳

در این گرمای تابستان یک ماشین سواری تند و سریع خیلی می چسبد! اگر با ما موافقید پس نگاهی به عنوان «رانندگی واقعی ۳» شرکت EA بیندازید و لاستیک در پیست بگذارید! بازی به شما اجازه می دهد ۴۵ نوع ماشین مختلف را هدایت کنید که از میان آنها می توان به غول هایی از شرکت های بوگاتی و لامبورگینی اشاره کرد. مسیرهای بازی، جاده هایی از نقاط مختلف دنیا هستند و بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف در آن وجود دارد که می توانید با آنها خود را به چالش بکشید. از جذابیت های بازی این است که باید با ۲۱ ماشین دیگر به رقابت بپردازید و برای تصاحب مقام اول تلاش کنید.

جنگ ستارگان با پرندگان خشمگین

Angry Birds: Star Wars

در جدیدترین بازی مجموعه «پرندگان خشمگین»، پرنده ها به نقاط دور کهکشان مهاجرت کرده اند تا با شخصیت های قدیمی و محبوبی از دنیای «جنگ های ستاره ای» دیدار کنند. نکته فوق العاده آنجاست که این شخصیت ها با وجود ظاهر کارتونی و پرنده گونه که اقتضای بازی است، آن ویژگی خاص شان که موجب به یاد ماندن می شود را حفظ کرده اند. شمشیر لیزری لوک اسکاری واکر، نیروی جادویی اُبی وان کنوبی و سلاح لیزری هان سولو همگی در «پرندگان خشمگین: جنگ های ستاره ای» وجود دارند و می توان از آنها استفاده کرد.

تجربه ای متفاوت از جنگی کهن

Star Wars Pinball

اگر برای رُویو جواب داده است پس چرا پینبال آن را امتحان نکنیم؟ شرکت Zen یکی از سازنده های اصلی بازی های ویدئویی پینبال است. این شرکت بعد از Zen Pinball و Marvel Pinball این بار سراغ جنگ های ستاره ای آمده است. به لطف اندویدیا تگرا، شاهد گرافیکی بسیار زیبا در بازی هستیم که می تواند اولین جذابیت آن برای هر تازه واردی باشد. شما می توانید از امپراتوری یا اتحاد شورشی ها حمایت کنید. با خرید بازی اولین میزی که در اختیارتان قرار می گیرد مربوط به اپیزود پنجم جنگ های ستاره ای می باشد، اما با خرید داخل بازی می توانید میزهای دیگر را نیز آزاد کنید.

بشر همچنان در املا می لنگد

Spell Tower

بازی ها برای یادگیری بسیار مناسب اند زیرا با تجربه کردن به شما می آموزند. اگر دوست دارید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید Spell Tower می تواند به شما کمک کند. بازی در نگاه اول شاید شبیه به دیگر عناوین جداول متقاطع یا پیدا کردن حروف باشد، ولی نکته خاص این بازی الهام گرفتن از تتریس می باشد. شما باید با پیدا کردن مناسب لغات، برج متشکل از حروف خود را کوتاه تر نگه دارید. بازی چهار مد مختلف به نام های برج، پازل، پازل پیشرفته و یورش دارد که اگر گیم پلی اصلی بازی شما را جذب کرد، توصیه می کنیم حتما سایر مدهای آن را نیز تجربه کنید.

خانواده لمسی

Simpsons: Tapped Out

خدایا! هومر دوباره دسته گل به آب داده، این بار از نوع اتمی و تمام اسپرینگ فیلد را فرستاده روی هوا. حالا این شما هستید که باید به هومر و سایر خانواده سیمپسون ها کمک کنید تا در این بازی جذاب، محل زندگی خود را دوباره از نو بسازند. ساختن بعضی از ساختمان ها موجب در دسترس قرار گرفتن چند شخصیت جدید مثل نلسون، کراستی دلقک و آقای بِرنز می شود از طرفی به مرور هزینه های ساخت و ساز نیز افزایش می یابد. خوشبختانه بازیکنان می توانند با خرید دونات های ویژه به عنوان آیتم جایزه بازی کمک کنند تا اسپرینگ فیلد هرچه زودتر به روزهای اوجش بازگردد.

زمان به صفر نزدیک می شود

Modern Combat ۴: Zero Hour

اگر طرفداران سری بازی های «ندای وظیفه» دنبال عنوانی ارضاکننده و جذاب روی سیستم های اندروید بگردند، بهتر از این بازی یافت نخواهند کرد.

این بازی که توسط Gameloft Montreal ساخته و عرضه شده است، در آینده ای نه چندان دور رخ می دهد.

بازیکن وظیفه دارد به نجات رئیس جمهور آمریکا برود که توسط یک سرباز سابق نیروهای ارتش به گروگان گرفته شده که قصد دارد یکی از بزرگ ترین حملات تروریستی تمام تاریخ را رقم بزند.

بازی در مکان های مختلف دنیا مانند بارسلونا و هاوایی اتفاق می افتد. ناگفته نماند که Modern Combat ۴: Zero Hour به عنوان یک بازی اندروید از گرافیک قوی و مثال زدنی بهره می برد.

سرزمین سایه ها

Ravensword: Shadowlands

این بازی زیبای سه بعدی در سبک نقش آفرینی عرضه شده و دنباله ای بر بازی قبلی Crescent Moon Studios، یعنی Ravensword است. در این بازی نقش آخرین سرباز بازمانده از یک جنگ مخرب را به عهده می گیرید که باید با یافتن سه عتیقه جادویی، سرنوشت خود را تغییر دهد و در این راه، سر به دخمه های عظیم و مخوف، شهرهای بزرگ و کوهستان های دیدنی می گذارد. نمای بازی پر است از صحنه های زیبایی که برای یک عنوان موبایل واقعا ستودنی هستند. بازی از یک داستان عمیق و سیستم مدیریت توانایی های قوی کاراکتر بهره می گیرد.

جنگ با همسایه ها

Ingress

یکی از جالب ترین عناوین منتشر شده برای سیستم های اندروید، همین بازی Ingress است. این بازی که یک MMO است و چند بازیکن به صورت آنلاین و همزمان در آن به رقابت می پردازند، در یک واقعیت مجازی رخ می دهد. در این بازی، بازیکنان به هک درگاه های گسترده در محله خود می پردازند. بازیکن می تواند بین دو گروه Enlightened و Resistance یکی را انتخاب کرده، به آن بپیوندد. Enlightened قصد دارند نیروی بیگانه ای که بتازگی کشف شده را آزاد کنند و Resistance قصد جلوگیری از هدف دسته اول را دارند.

لذت ناب پارکور

Vector

پارکور ورزشی است مهیج و جذاب که چند سالی است وارد کشور ما نیز شده و رو به گسترش است. شاید همه ما توان، حوصله یا زمان رفتن به کلاس های آموزشی پارکور را نداشته باشیم ولی شرکت Nekki لطف کرده و به ما اجازه می دهد حداقل روی دستگاه اندروید خود برای خودمان حرفه ای باشیم. Vector عنوانی است تماما در مورد پارکور، انواع و اقسام حرکات این ورزش در بازی وجود دارد و در مقاطعی از مراحل باید از آنها بهره ببرید.

انیمیشن های بازی فوق العاده است و گیم پلی درگیرکننده اش از همان ابتدا شما را مجذوب خواهد کرد. فرار از دست کسانی که دنبالتان هستند و پشت سر گذاشتن موانع مختلف کلیت کاری است که در Vector انجام می دهید.

مشت هایت را گره کن

Real Boxing

این بازی به حق یکی از خوش نما ترین بازی های اندروید است. Vivid Games چنان در ساخت این بازی سنگ تمام گذاشته که انگار شاهد یک عنوان کنسولی هستیم (البته نه کنسولی در حد Fight Night، کنسولی در حد WWEهای خسته سه،چهار سال پیش!) کنترل لمسی بازیکن را قادر می سازد تا به سهولت انواع مشت ها را روانه چهره ۲۰ حریفی کند که به خود اجازه داده اند او را به چالش بکشند. خارج از رینگ می توانید مبارز خود را به مصاف کیسه های بوکس! بفرستید و طی یک سری مینی گیم او را تعلیم دهید. همچنین می توانید ظاهر مبارز خود را به دلخواه تغییر بدهید.

حمله زامبی ها

Organ Trail: Director’s Cut

کسانی که علاقه خاصی به نوستالژی دارند، این بازی را با آغوش باز پذیرا خواهند بود. این بازی که با گرافیکی مانند بازی های قدیمی آتاری عرضه شده، نسخه ای تغییر یافته از بازی Oregon Trail است که سال ۱۹۷۱ منتشر شده بود و بازیکن را در مقابل هیات زامبی های خونخوار قرار می داد. به دلیل درخواست های مکرر هواداران، سازندگان به فکر افتادند تا با مشارکت خود هواداران این بازی، نسخه ای جدید را به بازار عرضه کنند. این نسخه از بازی شامل امکاناتی مانند شخصیت قابل شخصی سازی، داستان غیرخطی با برخوردهای رندوم، رئیس های آخر، دستاوردهای درون بازی، و لیدربورد است که جمعا به عمق بازی افزوده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی