پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵ ب.ظ

گوشی های کم فروش، گوشی های پرفروش

گوشی های کم فروش، گوشی های پرفروش
بسیاری از کاربران پیش از خرید گوشی ترجیح می دهند مقاله هایی را بخوانند که در زمینه نقاط مثبت و منفی گوشی ها نوشته می شود. به همین دلیل در اینجا به بررسی گوشی های مختلف می پردازیم، تا بتوانیم برای شما به عنوان خریدار زمینه ای را فراهم کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید کدام گوشی بیشتر به کارتان می آید.
گوشی های کم فروش، گوشی های پرفروش

بسیاری از کاربران پیش از خرید گوشی ترجیح می دهند مقاله هایی را بخوانند که در زمینه نقاط مثبت و منفی گوشی ها نوشته می شود. به همین دلیل در اینجا به بررسی گوشی های مختلف می پردازیم، تا بتوانیم برای شما به عنوان خریدار زمینه ای را فراهم کنیم تا راحت تر تصمیم بگیرید کدام گوشی بیشتر به کارتان می آید.

ابتدا به بررسی گوشی LG Intuition خواهیم پرداخت؛ یکی از بزرگ ترین گوشی هایی که تا به حال توسط کمپانی ال.جی ساخته شده تا مثل دیگر رقبای خود همچون سامسونگ در زمینه تولید گوشی با سایز بزرگ فعالیت داشته باشد. البته برخی کاربران این گوشی را با نام LG Optimus UV می شناسند. این گوشی در کشور کره ساخته شده و به دیگر نقاط جهان ارسال می شود. ولی متاسفانه با توجه به تمام تلاش های کمپانی سازنده این گوشی نتوانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند، هر چند یکی از بزرگ ترین دلایل این ناکامی اندازه بسیار بزرگ این گوشی نسبت به دیگر گوشی هاست. گوشی های بسیار مختلفی در بازار وجود دارد که از لحاظ سایز و اندازه با این گوشی برابرند همانند گوشی Note II، ولی نکته مثبت گوشی های اینچنینی در مقایسه با Intuition باریک تر بودن قطر آنهاست، به همین دلیل شما می توانید گوشی های دیگر را به آسانی در یک دست تان نگه دارید، در حالی که Intuition بسختی در یک دست جا می شود.

با تمام این تفاسیر، می توان نکات مثبت بسیاری برای این گوشی در نظر گرفت، از جمله جستجوی آسان در این گوشی که آن نیز به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش آن است.

گوشیGoogle Nexus۴ همانند Intuition توسط ال.جی ساخته شده، تنها تفاوت این گوشی با Intuition سیستم عامل اندروید آن است که طبق آمار جزو یکی از برترین سیستم های عامل تولید شده مخصوص گوشی هاست. نکته متمایزکنندهNexus۴ از دیگر گوشی های تولید شده توسط کمپانی سازنده، صفحه نمایش بسیار واضح و شفاف، پردازشگر با سرعت پردازش بسیار بالا و سیستم عامل خارق العاده آن می توان اشاره کرد. علاوه بر اینها به قیمت بسیار مناسب این گوشی نیز باید اشاره کرد. با این که هیچ گوشی ای در بازار وجود ندارد که بتوان از آن به عنوان کامل ترین گوشی نام برد؛ اما از Nexus۴ می توان با عنوان مناسب ترین گوشی از لحاظ قیمت و خدماتی که ارائه می کند یاد کرد.

نوبت به بررسی یکی دیگر از بدترین گوشی هایی می رسد که سال ۲۰۱۲ تولید شد؛ Samsung Brightside. گوشی های Brightside دارای نکته های بسیار نا امید کننده ای بودند که در راس تمام این نکات منفی، قیمت بسیار زیاد آنها با توجه به امکانات کم شان بود. این را هم باید اضافه کنیم اگر این گوشی دارای سیستم عامل بسیار پیشرفته ای از نوع اندروید بود، دست کم می توانستیم بگوییم در مقایسه با هزینه ای که می پردازید گوشی مدرن و توانمندی را خریداری می کنید. این در حالی است که با انجام کمترین مقایسه به این نتیجه می رسید خرید این گوشی که فاقد امکانات گوشی های مدرن سال ۲۰۱۲ است، آنچنان که باید مقرون به صرفه نیست. تنها نکته بسیار متفاوت آن در مقایسه با دیگر گوشی ها صفحه کلید کشویی، از نوع QWERTY آن است، جز این نکته دیگر نمی توان قابلیت مثبتی برای آن برشمرد.

و اما یکی دیگر از برترین گوشی هایی که می توان در بازار یافت آیفون ۵ است. البته معرفی این گوشی چندان عاقلانه به نظر نمی رسد، چرا که مسلما همه شما با این گوشی و مشخصات آن آشنا هستید. از مشخصات بارز این گوشی می توان به قطر کم، سبک بودن و سرعت بالای پردازشگر آن اشاره کرد. علاوه بر این صفحه نمایش این گوشی ها با کیفیت بسیار و در اندازه چهار اینچ ساخته شده است. دوربین طراحی شده برای این گوشی ها با کیفیت هشت مگا پیکسل طراحی شده که این کیفیت در نوع خود جزو یکی از برترین کیفیت هایی است که یک دوربین فیلمبرداری می تواند داشته باشد.

تمام این نکات مثبت یک طرف و امکان دسترسی این گوشی به منبع بسیار بزرگی از برنامه ها، بازی ها و هر آنچه در Appstore موجود است، یک طرف.

دو محصـــول دیگـــری که در اینجا ما به عنوان بدترین گوشی ها از آنها یاد می کنیم، گوشــی های Samsung Galaxy Nexus Verizon) و Samsung Galaxy Note (T Mobile است. شاید از قرار دادن نام این دو گوشی در فهرست بدترین ها تعجب کرده باشید، پس بد نیست ادامه این مقاله را مطالعه کنید. Galaxy Nexus به عنوان یکی از گوشی هایی مطرح شد که کاملا در قالب گوگل قرار می گیرد و تمام کارهای لازم برای کاربران را همانند این سایت انجام می دهد، در حالی که در واقعیت چنین اتفاقی نیفتاد. سیستم عامل طراحی شده برای گوشی های Nexus اندروید ژله ای ۱/۴ بود، که این سیستم عامل با آنچه گوگل پیش از آن در دسترس همگان قرار داده بود، بسیار تفاوت داشت. با وجود این کمپانی GSM تضمین کرد گوشی هایی که در ماه جولای به بازار وارد می کند همگی دارای سیستم عامل گوگل باشند نه اندروید. متاسفانه این تضمین GSM هم به مرحله اجرا نرسید و تمام گوشی های Nexus موجود در دنیا، همواره به سیستم عامل اندروید ۱/۴ مجهز است.

یکی دیگر از بهترین گوشی هایی که توسط کمپانی HTC تولید و وارد بازار شد، گوشی Droid DNA است که شاید برخی از کاربران آن را با نام HTC J Butterfly بشناسند.

این اولین گوشی است که دارای صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ساخته شده، که به احتمال زیاد بیشتر گوشی هایی که سال ۲۰۱۳ تولید خواهند شد به صفحه نمایش هایی با این کیفیت مجهز می شوند. در حقیقت یک چنین کیفیتی فقط برای تلویزیون های HD تا به حال طراحی شده، به همین مناسبت گوشی با این کیفیت به خاطر نمایش تصاویر بسیار خوش رنگ و با شفافیت بالا بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، کمپانی سامسونگ برای رقابتی پایا پای با دیگر کمپانی های هم سطح خود، موبایل های Galaxy S III را سال ۲۰۱۲ وارد بازار کرد. این گوشی که به سیستم های عامل اندروید مجهز است در رده بهترین گوشی های مجهز به این سیستم عامل قرار دارد و به جرات می توان گفت که در رده پرفروش ترین گوشی های اندرویدی است. به همین دلیل طبق آمار به دست آمده حدود ۳۰ میلیون از کاربران در نقاط مختلف دنیا هم اکنون این گوشی را انتخاب کرده اند.

نازلی وحدت

منبع: WWW.phonearena.com
روزنامه جام جم ( www.jamejamonline.ir )

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی