پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ق.ظ

جالب ترین خطای ویندوز فون 8

اگر از کاربران سیستم عامل ویندوز مایکروسافت باشید، حتما تا کنون با خطای "صفحه مرگ" بر روی صفحه نمایش PC خود روبرو شده اید که در اکثر موارد مربوط به خطای سخت افزاری می باشد و قابل حل است. اما این بار  این خطا بر روی یک دستگاه متفاوت اتفاق افتاده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به تازگی برخی از کاربران ویندوز فون با خطایی خنده دار بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود مواجه شده اند که یک پیغام خطای استاندارد ویندوز فون می باشد. اما محتوای جالبی دارد.

در تصویر زیر این خطا را مشاهده می کنید که بر روی یک دستگاه ویندوز فون اتفاق افتاده است و متن آن به کاربر می گوید: " لطفا دیسک نصب ویندوز را درون دستگاه قرار داده و سیستم خود را ریستارت کنید. " اگر این خطا بر روی یک PC اتفاق می افتاد، جای تعجب چندانی نداشت چرا که PC ها اکثر مجهز به درایورهای نوری هستند، اما برای یک تلفن همراه که به درایو نوری مجهز نیست، این پیغام مسخره به نظر می رسد!

چنین تصور می شود که احتمالا این پیغام جعلی است، اما پس از کمی گشت و گذار در اینترنت و چک کردن توییت های چند کاربر دیگر به این نتیجه می رسیم که این پیغام صحت دارد. کاربر دیگری با نام Dantist نیز در فروم Pocket PC تصویر نوکیا لومیا 920 خود را منتشر کرده است که با مشکل مشابهی مواجه شده است.

آیا این تصادفی است؟ فکر می کنیم خیر! می توانید در اینترنت جستجو کنید و نمونه های مشابه را بیابید. بنابراین ممکن است تلفن همراه ویندوز فون 8 شما هم با این مشکل مواجه شود. نشان دادن این صفحه یک موضوع دیگر را ثابت می کند و آن این است که هسته ویندوز فون 8 بر پایه ویندوز NT می باشد.

انتقادها،پیشنهادها و نظرات خود را با ما در  بخش نظرات در میان بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی