پرتال شخصی مهدی رافعی

فروشگاه افق
ofogh-shop.com

نویسندگان
شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۳ ق.ظ

به دنیای نرم افزارها خوش آمدید

به دنیای نرم افزارها خوش آمدید

سیبچه اولین فروشگاه فارسی نرم افزار است که اقدام به عرضه اپلیکیشن های رایگان app store و اپلیکیشن های پولی فارسی می کند....

برای استفاده از سیبچه لازم نیست آیفون یا آی پد شما جیلبرک شده باشد. ما اپلیکیشن های منتخب اندروید را هم از میان محصولات عرضه شده در اندروید مارکت بازار و اندرویدینا انتخاب کرده ایم چون دسترسی عمومی بهتری دارند.

پلتفرم iOS

کیف پول توشل: یک نرم افزار مالی شخصی که کار کردن با آن لذت بخش است. به شما کمک می کند که بفهمید پولتان صرف چه چیزهایی می شود.

حجم:۳۲/۴ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

جدولباز: یک نرم افزار نه چندان ساده برای عاشقان واقعی حل جدول. به طوری که دیگر لازم نیست وقتتان را جلوی دکه های روزنامه فروشی برای پیدا کردن جدول های باطله تلف کنید.

حجم: ۱۱/۱۲ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

کافه یاب: کافه یاب برنامه ای است که به کمک آن می توانید با کافه های شهر تهران آشنا شوید و مکان آنها را بر روی نقشه مشاهده کنید. در حال حاضر بیش از ۳۳۰ کافه در کافه یاب موجود است.

حجم: ۷۱/۱۴ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

قوانین بازار سرمایه: نرم افزار قوانین و مقررات بازار اوراق بهادار مجموعه کاملی از کلیه قوانین، مقررات، دستور العمل ها و مصوبات مرتبط با بازار سرمایه است .

حجم: ۲۱/۱۹ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

نرم افزار حسابداری دارا: می توانید تمامی حساب های خود را در یک مکان ثبت و خرج های انجام شده را به صورت تراکنش در نرم افزار وارد کنید و علاوه بر دریافت گزارش از حساب ها، طلب ها و بدهکاری های خود را در نرم افزار نگهداری کنید.

حجم: ۱۵/۱۴ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

فال حافظ: این اپلیکیشن متن کامل غزلیات حافظ را در خود جای داده است. ظاهری شسته رفته و تمیز دارد و به طور کامل با نسخه جدید iOS هماهنگ شده است. از ویژگی های مهم آن قابلیت خواندن اشعار است.

حجم: ۹۳/۵۲ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

بازی دومینو: بازی قدیمی دومینو این بار روی صفحه گوشی یا تبلت شما اجرا می شود. در نسخه رایگان این اپلیکیشن تنها اجازه دارید به صورت تک نفره با هوش مجازی رقابت کنید.

حجم: ۹۴/۴۷ مگابایت

عرضه کننده: سیبچه

Perfect Kick: در ضیافت پنالتی ها شرکت کنید. همبازی های شما افراد آنلاین حاضر در سراسر جهان هستند. در مراحل بعدی می توانید با پرت کردن گوجه گندیده نگذارید پنالتی شما را مهار کند.

حجم: ۷/۴۵ مگابایت

عرضه کننده: app store

پلتفرم اندروید

iBenzin: آی بنزین برنامه ای است که پمپ بنزین های اطراف شما را روی نقشه تهران نشان می دهد و آنها را بر اساس فاصله شان با شما مرتب می کند. برای استفاده از ای بنزین محتاج دسترسی به اینترنت هستید.

حجم: ۳/۱ مگابایت

عرضه کننده: اندرویدینا

تحلیلگر بورس: با توجه به رکود بازار مسکن، طلا و ارز، از مدتی پیش همه برای حضور در بورس علاقه نشان می دهند. این اپلیکیشن به هر حال تحلیل تکنیکی بورس را به زبان ساده برایتان آماده می کند.

حجم: ۴/۴ مگابایت

عرضه کننده: بازار

نابغه: تفاوتی نمی کند یک دانش آموز باهوش باشید یا والدینی که می خواهند به فرزند باهوش خود کمک کنند. به هر حال اپلیکیشن نابغه به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری از جهان اطرف خود داشته باشید.

حجم: ۹/۷ مگابایت

عرضه کننده: بازار

یادم باشه: اگر در گروه آدم های حواس پرت قرار می گیرید و استفاده از تمام نرم افزارهای یادآوری قبلی نتوانسته به شما کمک کند، «یادم باشه» احتمالا آخرین نقطه امید شماست. در این نرم افزار هیچ چیز جدیدتری نسبت به یادآورهای مرسوم نمی بینیم. آنچه باعث شده اپلیکیشن در فهرست منتخب ماه قرار بگیرد زبان فارسی آن است که باعث می شود کاربرد بیشتری داشته باشد.

حجم: ۵۹۸ کیلوبایت

عرضه کننده: بازار

Top Eleven: نسل جدید بازی های مربیگری فوتبال روی گوشی های تلفن همراه ظهور کرده اند. Top Eleven کامل ترین آنهاست که اجازه می دهد در لیگ های ۱۴ تیمی با افرادی از سراسر دنیا به صورت آنلاین رقابت کنید.

حجم: ۷/۲۰ مگابایت

عرضه کننده: بازار

آپارات ۲: از آپارات به عنوان Youtobe فارسی یاد می کنند. در آپارات ۲ می توانید به صورت دسته بندی شده به ویدئوها دسترسی داشته باشید و برای آنها نظر بگذارید.

حجم: ۱ مگابایت

عرضه کننده: بازار

جار: جار یک سرویس خبری مدرن است که برای علاقه مندان به مطبوعات ایرانی تهیه شده است. در مرحله اول قرار است صفحه یک تمام روزنامه های فارسی که هر روز صبح منتشر می شوند، در جار قرار گیرد.

حجم: ۲۶۳ کیلوبایت

عرضه کننده: بازار

امداد خودرو همراه: این اپلیکیشن اجازه می دهد بدون نیاز به اینترنت در هر زمان و مکانی که نیازمند امدادرسانی بودید، فقط با فشردن یک دکمه مشکل را به سامانه مرکزی ارسال کنید. حتی اگر سامانه مرکزی به خوبی و سروقت کار نکند حتما می توانید از خود اپلیکیشن و توضیحات فنی آن کمک بگیرید.

حجم: ۶/۲ مگابایت

عرضه کننده: بازار

هفته نامه زندگی مثبت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی